Rabu, 04 November 2015

Keindahan Warna-Warni Bunga dan Alam Semulajadi

Keindahan Warna-Warni Bunga serta Alam Semulajadi : Alam semulajadi ciptaan Ilahi tak terbanding indahnya. Kekhasan serta kepelbagaian rupa alam sungguh mempersonakan. Di hias juga dengan kecantikan bunga-bungaan yang mekar berwarna-warni... sungguh mengasyikkan serta memukau pandangan. Dari pandangan mata selalu menusuk ke hati, mendamaikan jiwa serta menentramkan minda.
Tidak ada ciptaan sesempurna ciptaan yang Maha Esa. Relaks Minda anda serta nikmati keindahan warna-warni bunga-bungaan serta alam yang sungguh menawan pandangan serta kalbu.
Bunga-bunga yang berwarna-warni menyempurnakan lanskap alam yang sungguh indah.
Air yang mengalir lembut dari pergunungan menuruni lurah lewat rintangan di celah2 batu yang mengalunkan irama yang merdu seperti pelengkap pada keindahan pandangan mata. Nikmat kedamaian yg tak ada tolok bandingnya.
Langit petang yang mewarnakan awan dengan warna jingga kemerahan menukar keadaan alam yang cerah jadi kelam serta suram, tetapi membawa satu keindahan yang sungguh mempersonakan. Nikmat keindahan yang saat itu juga ini dapat meruntun jiwa yang dalam rasa sedih.
Sinaran mentari membawa sinar menyinari alam. Bunga-bunga mula tingkatkan kelopaknya seperti menadah nikmat yang diberi. Keindahan alam terserlah riil... Beberapa warna yang mencorakkan langit serta bumi... Terpaku serta terpukau olehku dengan keindahanmu
Nun tinggi diatas... langit terbentang luas... Dari terlampau jauh, gunung serta bukit jadi latar belakang. Di lembah juga, sungai serta tasik mengukir bentuk daratan... Serta lukisan alam yang indah ini diserikan juga oleh bunga-bunga mekar berwarna warni... sungguh mengasyikkan.
Hamparan permaidani indah bunga-bunga yang berwarna warni mencorakkan dataran di kaki banjaran yg tidak ternilai harga nya, menyerlahkan keindahan alam semulajadi yang menusuk hati dengan nikmat ketenangan...
Bunga-bunga mekar menguntum... berwarna warni, menggamit semasing makhluk yang kagum pada bakal akan akan bakal dengan kecantikan serta keindahanmu. Jadi idola semasing insan serta melengkap keindahan alam.
Indahnya bunga-bungaan yang subur mekar... menyerikan alam yang suram. Menceriakan hati serta jiwa yang lara. Mencairkan ego serta melembutkan kemelut...
Sukur ku dengan anugerahMu, bunga-bungaan yang cantik menawan
Bertasbihku dengan kebesaranMu buat semuanya tumbuhan yang pelbagai bentuk, rupa, warna serta bau.
Bertakbir ku dengan kesempunaan alamMu yang keduanya sama membutuhkan siang serta malam. Keindahan yg tak ada batasan saat...
Bersujud ku padamu Ya Allah.... Keindahan ciptaan mu tak terbanding. Bunga-bunga yang cantik menawan di latari lanskap alam semulajadi yang mempersonakan... Beberapa warna indah memukau pandangan. Keindahan yang berikanlah ketenangan, kedamaian serta keamanan hati, jiwa serta minda.
source:
Toko Bunga Jakarta Timur 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar